HALAMAN

Khamis, 29 Mac 2012

NEW ARRIVAL - KAIN ELA PURE VISCOSE

NEW ARRIVAL

100 % PURE VISCOSE

2M X 2M

PRICE:
RM 50.00 SM
RM 55.00 SS


PV 4848




PV4849




PV4850




PV 4851






PV 4852



BERMINAT:
SMS: 0175489153 ( liza )



Rabu, 28 Mac 2012

KAIN ELA- POLKADOT ( COTTON VISCOSE )






NEW ITEM!!!!

COTTON VISCOSE POLKADOT

2M X 2M

BIDANG 45"

PRICE: RM 45.00

JENIS KAIN:

1) Kain Tebal,
2) Sejuk, Berat,
3) Tak Perlu Lining












BERMINAT:

SMS: 0175489153 ( LIZA )

Selasa, 27 Mac 2012

Neelofa Sangat Comel Waktu Kecil




sape xkenal dengan NEELOFA....
artis yang makin meningkat naik..
sebagai pengacara NONA bersama Farah Fauzana..

moh kiter skodeng gambar neelofa masa kecik..
kalau perati bebenor...
xnampak beza kan..

comey masa kecik
cantik masa dah besar ni..

pendapat korang?


comey kan??????

JAWATAN KOSONG DI Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Perak

KEPADA ANAK JATI NEGERI PERAK YANG MASIH MENCARI PEKERJAAN, INI ADA JAWATAN KOSONG UNTUK KOME....JANGAN LUPA MOHON TAU...MANA TAU REZEKI ANDA ADA DI SITU...








Submitted By ADMIN For : Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Perak
321 Kekosongan Jawatan :  Kerajaan
Job Description:  
Jawatan Kosong di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Perak



Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Perak Darul Ridzuan kini mempelawa calon yang berkelayakan untuk mengisi 321 kekosongan jawatan seperti berikut:

1. Pegawai Hal Ehwal Islam (Imam) Gred S41 (10 kekosongan)
2. Penghulu Gred NP27 (25 kekosongan)
3. Pembantu Pertanian Gred G17 (16 kekosongan)
4. Pembantu Veterinar Gred G17 (8 kekosongan)
5. Renjer Hutan Gred G17 (5 kekosongan)
6. Juruteknik Komputer Gred FT17 (2 kekosongan)
7. Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S17 (6 kekosongan)
8. Pembantu Tadbir (Perkeranian/ Operasi) Gred N17 (54 Kekosongan)
9. Pembantu Tadbir (Kewangan) (30 kekosongan)
10. Pembantu Akauntan Gred W17 (2 kekosongan)
11. Pengawas Hutan Gred G11 (29 kekosongan)
12. Penghantar Notis Gred N3 (21 kekosongan)
13. Pekerja Awam Khas Gred R3 (33 kekosongan)
14. Pemandu Kenderaan Gred R3 (80 kekosongan)

PERMOHONAN HENDAKLAH DILAKUKAN SECARA ONLINE




 



Closing Date :  9 April 2012
Location : PERAK

Khamis, 22 Mac 2012

JAWATAN KOSONG DI Jabatan Kemajuan Orang Asli (JAKOA)



KEPADA  mereka-mereka yang masih mencari pekerjaan...di sini adalah iklan kerja kosong untuk
JABATAN HAL EHWAL ORANG ASLI



Jabatan Hal Ehwal Orang Asli Malaysia ditubuhkan pada tahun 1953/54 di bawah undang-undang baru yang dinamakan “Aborigional Peoples” Ordinance No. 3, 1954. Ia dibentuk bagi melindungi Orang Asli dan cara hidup mereka dari kepesatan perkembangan tamadun dan eksplotasi, di samping menyediakan kemudahan-kemudahan untuk pendidikan dan pembangunan yang sesuai bagi mereka.

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh iklan ditutup, dipelawa memohon jawatan berikut :

1. Pembantu Am Pejabat
2. Pemandu Kenderaan
3. Pekerja Awam

 

Closing Date :  6 April 2012
Location : KUALA LUMPUR

Rabu, 21 Mac 2012

KAIN ELA BAJU RAYA: RM 68 SM / RM 73 SS


STOK KAIN ELA DI UPDATE  SEMALAM
DAH
SOLD OUT

ni latest kain ela

PRICE:
RM 60.00 / SM
RM 73.00 / SS

STOCK:

HANYA
4 HELAI
BAGI SETIAP
DESIGN



SIZE:

2M X 2M

MATERIAL:
CREPE JACQUARD

BIDANG 45

~~~TIDAK PERLU LINNING
~~TAHAN LASAK





 CJ001


CJ002


CJ003


CJOO4


CJ005


CJ006


CJ007


CJ008


CJOO9




SMS:

0175489153 ( LIZA)

EMAIL:

norliza mohamad yunus

FB:

norliza mohamad yunus

Selasa, 20 Mac 2012

Pre Order Jumping Bean, Carter's, Gap

Pic dalam tajuk ini adalah
PRE-ORDER
dan akan sampai
DI MALAYSIA
dalam bulan
APRIL

dibuka untuk belian retail & wholesale
jom shopping!!!!

OPEN ORDER FROM

20.03.2012- 15.04.2012



Jumping Bean 1086

 Size:
 3M,
6M,
9M,
12M,
18M

RETAIL : RM 25.00
WHOLESALE: RM 20.00
MOQ: 3 LOT ( CAN MIX LOT )
( 1 LOT 5 SIZE)



Carter's 3526

  Size:
 6M,
9M,
12M,
18M,
24M





RETAIL : RM 25.00
WHOLESALE: RM 20.00
MOQ: 3 LOT ( CAN MIX LOT )
( 1 LOT 5 SIZE)

Carter's 3052
 Size:
6M,
 9M,
12M,
18M,
24M


RETAIL : RM 25.00
WHOLESALE: RM 20.00
MOQ: 3 LOT ( CAN MIX LOT )
( 1 LOT 5 SIZE)



Carter's 3084
Size:
 6M,
9M,
12M,
18M,
24M

RETAIL : RM 25.00
WHOLESALE: RM 20.00
MOQ: 3 LOT ( CAN MIX LOT )
( 1 LOT 5 SIZE)
Carter's 3083
 Size:
 6M,
9M,
12M,
18M,
24M

RETAIL : RM 25.00
WHOLESALE: RM 20.00
MOQ: 3 LOT ( CAN MIX LOT )
( 1 LOT 5 SIZE)



Jumping Bean 1070 
 Size:
3M,
6M,
9M,
12M,
18M

RETAIL : RM 25.00
WHOLESALE: RM 20.00
MOQ: 3 LOT ( CAN MIX LOT )
( 1 LOT 5 SIZE)


Jumping Bean 1007
Size:
3M,
6M,
9M,
12M,
18M
 
RETAIL : RM 25.00
WHOLESALE: RM 20.00
MOQ: 3 LOT ( CAN MIX LOT )
( 1 LOT 5 SIZE)







KAWAN-KAWAN...CER BACA NIE...BETUL KER?


Isnin, 19 Mac 2012

BANTULAH ROSSANAH ~ meronta rindui anak walau NAZAK


bila baca kisah nie...sedih rasa.seorang ibu yang melahirkan 4 orang anak...tapi xdapat hidup dengan mereka selama lebih kurang 10 tahun kerana bapa bawa anak dan tinggalkan si ibu di rumah keluarganya...

KUALA LUMPUR: “Sebelum adik saya menghembuskan nafas terakhir, hanya satu harapannya iaitu ingin berjumpa semula dengan empat anak lelakinya selepas terpisah sejak 10 tahun lalu. 

“Bantulah kami supaya harapan terakhirnya itu tercapai,” kata Hashimah Abdul Manan, 51, kakak kepada seorang pesakit barah hati yang kini nazak dan terlantar di sebuah sebuah pusat perubatan di ibu kota.

Hashimah berkata, adiknya, Rossanah, 44, disahkan doktor menghidap barah hati tahap akhir kira-kira tiga minggu lalu dan sejak itu dia hanya terbaring di katil hospital serta bergantung pada alat bantuan pernafasan untuk meneruskan kehidupan.
Menurutnya, Rossanah yang lebih mesra dipanggil Ros terpisah dengan empat anaknya itu selepas dibawa bapa mereka.

“Ketika kejadian 10 tahun lalu, adik saya ada masalah dengan suaminya, tapi kami adik-beradik tak tahu apa puncanya.

“Ros dihantar suaminya ke rumah ibu bapa kami di Setapak manakala anak mereka yang ketika itu berumur tiga hingga 10 tahun dibawa bersama lelaki itu. “Ketika itu, kami tidak mengesyaki apa-apa. Tidak sangka selepas itu, dia tidak pulang mengambil isterinya,” kata Hashimah ketika ditemui Harian Metro, semalam. Menurutnya, sejak kejadian itulah hubungan Ros dengan anaknya terputus dan usaha wanita itu serta anggota keluarga lain mencari mereka gagal.

Hashimah berkata, empat anak lelaki Ros ialah Asymawi Zulkifli yang kini berusia 20 tahun, Muhammad Arif Zulkifli, 18, Muhammad Asyraf, 15, dan Aminuddin Zulkifli, 13.
“Sebelum nazak, Ros memberitahu dia terlalu rindu dan ingin sangat bertemu dengan empat anaknya, malah dia selalu menyebut nama mereka,” katanya.

Mengimbas kisah hidup Ros, Hashimah berkata, sejak berpisah dengan suami dan anaknya, hidup adiknya itu menjadi tidak menentu dan kesihatannya juga terjejas. Menurutnya, daripada seorang yang ceria dan peramah, Ros bertukar menjadi pendiam dan mengalami tekanan perasaan hingga terpaksa dibekalkan ubat penenang.

“Sehinggakan apabila bertemu anak keempat saya yang lebih kurang dengan umur anaknya, Ros akan menangis kerana terlalu merindui anaknya.

“Ros suka memendam perasaan dan jarang sekali dia menceritakan masalahnya, tapi saya mengetahui jauh di dalam hatinya dia begitu berharap dapat bertemu semula dengan anaknya,” katanya.

Hashimah berkata, penyakit adiknya yang juga anak kelima daripada lapan beradik itu hanya dikesan tiga minggu lalu dan ketika itu ia sudah di tahap akhir, itu pun selepas keluarga memaksanya menjalani pemeriksaan kerana keadaan kesihatannya makin merosot.

“Saya amat berharap agar permintaan terakhir Ros dapat menjadi kenyataan. Biar apapun masalah antara dia dan suaminya dulu, kami harap ia dapat dilupakan kerana kami tidak tahu berapa lama masa lagi yang dia ada sebelum menghembuskan nafas terakhir,” katanya.

petikan : metro online

berharap sgt kawan2 alam maya yg lain dapat menghebahkan berita yg sgt2 menyedihkan ini ..

permintaan terkahir rossanah yg ingin bertemu anaknya .. sgt2 meruntun jiwa ini melihatkan pertarungan nyawa kak rossanah kerana terlalu merindui anak2 nya , dia tabah menanti dan sentiasa menyebut nama anak2nya ..

SOLD OUT!!!!!SOLD OUT!!!!!SOLD OUT

JUALAN MURAH

UNTUK KAIN PASANG

HANYA 1 PCS FOR EACH DESIGN

PRICE:
RM55.00 / SM ( INCLUDE POSTAGE
RM  60.00 / SS ( INCLUDE POSTAGE)

NP: RM 70.00

MATERIAL: COTTON VISCOSE

SAIZ: 2M X 2M

@@MUDAH IRON & CUCI

@@ XPERLU LINNING


VR 1- available

VR 2- available


VR 3 - sold


VR 4- available


VR 5- available


NAK MAKLUMBALAS CEPAT:
SMS
0175489153 ( LIZA )

Jumaat, 9 Mac 2012

Menghitung Tasbih Menggunakan Jari

assalamualaikum...
ini yang saya dapat masa tgk blog rakan-rakan tadi..
benda yang berada pada kita...
tapi kita x gunakan dengan sebaiknya..




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...