Khamis, 1 Disember 2011

TASKA OH TASKA

ASSALAMUALIKUM.....
Lama rasanya dah x bercerita di sini..
banyak hal / cerita yang berlaku sebenarnya...
tapi,xdan n xberkesempatan nak bercerita di sini..

rasanya...
baru minggu nie je betul2 duk kat office..
2 minggu sudah,memanjang je sibuknya...
dengan
latihan KAWAD KAKI....
PERSIDANGANNYA di Kelantan...
memang ler sibuk kan????

tapi,  kat sini saya bukan pasal benda tu semua...
saya nak bertanya mengenai
TAbiKA/Preschool di PUTRAJAYA  ni.
pening ler nak cari tabika  untuk anak teruna saya yang 5 tahun. 

sama ada

 TABIKA KEMAS
TABIKA PERPADUAN
TABIKA SWASTA

agak2 yang mana ok
dan pelajarannya pun bagus

ada sapa2 info x mengenainya?
tolong saya boleh....

kasi no yang boleh dihubungi
dan lagi bagus kalau tau rate dia sekali...





1 ulasan:

Rinah berkata...

Pendapat saya better ambil Tabika swasta yang boleh dipercayai. Antara Tabika Perpaduan dan Kemas better ambil Kemas. Syllabus Tabika Kemas lebih kurang macam darjah 1. Tabika Perpaduan tak berapa nak in ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...