Selasa, 26 April 2011

Fuhhhhh!!!!!BARU BERKESEMPATAN NAK TERJAH BLOG MEREKA

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger-blogger di Malaysia
sama ada yang berdaftar dengan aku @ tidak...
(mak ai....skema lah plak................)

sebenarnya....hari nie baru liza berkesempatan nak terjah mereka-mereka yang dah join GA
dan
penajanya adalah umiliza989 iaitu saya sendiri....

mesti mereka yang dah join tertanya-tanya bila saya akan umumkan mereka yang menjadi pemenang untuk n3 paling kreatif pada tarikh berlangsungnya GA nie iaitu pada
12.04.2011 kerana,pengumuman daripada penganjur dah diperolehi
di mana,pilihan penganjur adalah
siapa pula pilihan saya?????
tunggu????/

boleh lihat
senarai mereka yang telah join

baru jap tadi saya baru selesai terjah kesemua mereka-mereka yang telah
menjoinkan diri....
dan
ape yang saya lihat...semua n3 penyertaan mereka memang menakjubkan...
dan
nie adalah logo contest


nantikan keputusannya sidikit masa lagi....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...