Isnin, 18 April 2011

TIME UNTUK UPDATE ENTRY

DENGAN lafaz bismilahirahmannirohim................................
aku memulakan entry pertama ku bagi bula april ini...
seminggu aku rehat kerana tidak chat akibat dari batuk,selesema,sakit-sakit badan,pening kepala...
1 family aku terkena jangkitan ini....
yang kesinannya...anak-anak ku yang kecil 2..
si abang dan si adik...
2 2 kuat merangam bila dah demam macam nie...
tapi,alhamdulillah....aku masih sabar  melayan karenah mereka w/pun kesihatan kurang mengizinkan....

yang paling aku nak berterima kasih adalah pada suamiku yang tercinta,,,,,
sangggup mengambil cuti panjang bila ku khabarkan kami anak beranak x sihat....
sang suamilah yang masak n jaga anak masa aku tidak sihat.....terima kasih abang....

kini,kesihatan ku baik walaupun tidak pulih sepenuhnya...
saki baki batuk masih ada lagi...
anak-anak pun masih masih batuk n selesema lagi....
harap2....mereka akan cepat sembuh n ibu akan tenang bekerja


sekian,wassalam....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...