Jumaat, 3 Jun 2011

MASIH BANYAK YANG PERLU AKU BELAJAR....

assalamualaikum semua...
actually,hari nie aku nak bercerita mengenai rekod kunjungan blogger-blogger ke halaman blog aku nie...

masa mula-mula dulu,memang tak dinafikan,blog akulah yang kurang menerima kunjungan...
mungkin sebab aku kurang menyediakan entry menarik untuk menjadi tatapkan mereka-mereka yang inginkan maklumat semasa..

tapi kini,alhamdulillah..berkat kesabaran aku,
blog aku masih ada yang sudi mengunjungnya wlupun,kunjungan tersebut tidak seramai  blog senior-senior yang lain...
ape pun...aku akan berusaha lebih gigih lagi untuk memenangi hati mereka-mereka di luar sana...
(siut je ayat kan)

nie carta kunjungan untuk minggu lepas 27 may 2 june 2011 bagi blog http://norliza989.blogspot.com/:







perlukan penambahbaikkan lagi...
ape-ape pun,terima kasih kepada
mereka yang sudi singgah di kedua-dua blog aku nie...



daftar bersama  CHURPCHURP#####
anda akan menerima (0.20 - 0.40 setiap klik di akaun anda)

anda rasa anda cute,daftarDI SINI####$$$$$$

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...