Khamis, 2 Jun 2011

SAYA BUDAK BARU BELAJAR,KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

assalamualaikum semua...
hari nie saya dapat belajar sesuatu yang baru...
mungkin pada orang lain ia biasa...
mungkin mereka lagi advanced dari ape yang saya dapat hari  nie..
tapi,ada aku kisah...
belajar tetap belajar...
tapi,bagi yang ada ilmu lebih tu,hulur-hulurkan lah ckit
kita kongsi-kongsi ilmu...
banyak benda yang harus saya belajar lagi...
"pelan-pelan kayuh" bak kata orang muda sekarang..
^
^
^
^

tengok pada intro macam budak sekolah lagi je rupanya kan...
actually,ape yang saya belajar hari ini adalah mengenai edit gambar...
saya dapat maklumat nie pun dari blog yang saya temui..
(lupa lah plak blog ape)
walau apapun,terima kasih kepada empunya blog tersebut.
nie pic yang saya edit mula-mula..
jangan gelak tau...
kata baru blajar...mesti lah ada sesuatu yang masih kurangkan:
tengoklah di bawah nie:

(pic yang diedit)

(pic sebenar)

nie pic yang diedit lagi:
yang nie ader frame bunga-bunga lak...
jadi,pendapat anda macam mana
ada suggestion ape2 x...
banyak lagi yang sy nak kena belajar sebenarnya
sape ada ilmu,turunkan lah kepada saya ye,,,,



jom sign up ngan churpchurp###### 
anda rasa anda cute..jOIN CONTEST DI SINI

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...