Isnin, 30 April 2012

5 selebriti wanita paling cantik di MALAYSIA

assalamualikum...
jom,kita cuci mata tengok sapalah artis yang mendapat undian tertinggi untuk dinobatkan sebagai artis paling cantik di MALAYSIA...
dan ape pendapat korang?
cantik ker?




Pilihan pertama kami sudah tentunya Neelofa, pelakon yang berjaya meletakkan namanya setanding dengan senior-senior popular dalam masa kurang setahun. Seiring dengan populariti yang dikecapi, Neelofa boleh dikatakan mempunyai pakej yang lengkap sebagai selebriti, mempunyai kecantikan dan kecerdikan. Jika kena caranya, satu hari nanti dia bisa memegang takhta primadona Malaysia.




Rozita Che Wan tanpa perlu disangkal lagi kerap mencuri perhatian para lelaki dengan bentuk badannya yang ‘wow’. Walaupun usia sudah mencecah 30-an, wanita ini bagaikan menjadi idola buat para wanita di Malaysia yang ingin kelihatan cantik sepertinya. Lihat sahaja iklan Safi Rania Gold, jangan tipulah kalau mata anda tak berkelip.





Satu lagi nama yang menjadi pesaing Neelofa, iaitu Anzalna Nasir. Namanya agak perlahan menapak dalam industri hiburan, mungkin kurang kontroversi. Tetapi, wanita berusia 24 tahun ini telah muncul dalam beberapa drama bersiri seperti Suria Di Cordoba yang sedikit sebanyak mencuri perhatian penonton. Bagaimanapun, Anzalna kini tengah kemaruk bercinta dengan jejaka yang agak tampan dan tinggi orangnya. Melepaslah korang!




Namanya meletup selepas membintangi drama Gemilang. Apa lagi kalau bukan Tasha Shilla! Keunikan Tasha Shilla ialah dia mempunyai bentuk bibirnya yang nipis. Selain itu, kami suka dengan Tasha Shilla sebab dia seorang yang mudah didekati media. Lama juga tak dengar cerita pasal dia, apalah agaknya ya?







Lisa Surihani pernah bertakhta di dalam hati editor kami buat sekian lamanya sehinggalah direbut oleh Yusry, baru-baru ini. Okay, hands off! Jelita dan bijak, wanita ini sememangnya mempunyai pakej yang lengkap sebagai selebriti yang disegani. Harapnya, Lisa Surihani akan hidup bahagia bersama Yusry selama-lamanya.

1 ulasan:

Cik Siti Hajar berkata...

bagi saya, lisa surihani dan izara aisyah ada lawa yang tersendiri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...