Rabu, 9 Februari 2011

CONTEST: SENYUM XNAMPAK GIGI

Salam sejahtera semuanya
kali nie nak join contest nie lak
tajuknya "SENYUM XNAMPAK GIGI"

CONTEST NIE dianjurkan oleh
:
:
:
http://muazatuladawiyyah.blogspot.com/2011/01/segmen-1-senyum-xnampak-gigi.html
:
:
:
siapa yang nak join,boleh klik link kat atas 2

saya teruja nak join kerana:
1) saya mmg senyum xpernah nampak gigi.ini kerana,kalau saya senyum nampak gigi,confirm,mata saya xnampak py sebab mata saya sepet
2) saya nak hadiah yang ditawarkan
3) syaratnya yang mudah(e2 sudah pasti)
4)ingin menambahkan kenalan

e2 antara sebab2 saya join
jd,nie dia pic saya 'SENYUM XNAMPAK GIGI"
ini ler dia gambar senyum xnampak gigi
tp,agak2 nak tgk x pic gambar saya terpaksa senyum dengan menunjukkan gigi?
jeng.......
jeng.....
jeng....
ha,nie ler dia gambar saya terpaksa menampakkan gigi untuk majlis persandingan saya
kelakar pun ader
ape lagi kawan2 ku..jom join

sebelum 2,saya tag

due date
27.02.2011

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...