Isnin, 7 Februari 2011

Putihmerahbiru 1st Giveaway


salam sejahtera
umiliza989 join GA NIE
anjuran
sape2 yang nak join
boleh klik
link diatas
ia akan terus link kepada
blog penganjur.

"warna pilihan saya adalah merah.saya pun xpasti kenapa saya sukakan warna merah,tp,bila pg shopping complex,warna yang saya akan tertarik lebih menjurus kepada warna merah. saya rasakan,bila saya pakai warna merah,penampilan saya lebih bergaya walaupun kilit x berapa nak cerah."

saya tag
 Syarat-syarat sgt simple dan senang je..

1) Be my follower
2) Buat 1 entri tentang giveaway nie
3) Letak pic di atas dlm entri n sidebar (optional)
4) Antara putih,merah dan biru. Mana pilihan kamu?
(nak bg sebab boleh, xmo bg sebab pon xpe :p)
4) Tag 2 org kwn dan pastikan mereka tahu :p
5) Letak kan link entri anda kat bhgian comment di bwh.

due date
30.03.2011






Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...