Isnin, 30 Mei 2011

Kenapa guna nama blog tu


jom join segmen nie plak...
anjuran:

antara sebab musabab saya saya pilih norliza989 sebagai nama blog adalah kerana:
1) norliza adalah nama saya sendiri...jadi,dengan menggunakan nama tersebut, dah tentu ia melambangkan jantina empunya blog itu sendiri...dan dalam masa yang saya,saya nak naikkan nama norliza itu sendiri.
2) 989 - pemilihan angka 989 itu adalah...no pendaftaran kenderaan pertama yang saya beli hasil titik peluh saya bekerja..model moto honda dengan no pendaftaran AEU989...yang membuatkan saya nak mengabadikan angka tersebut kerana,angka hanya tinggal angka,kenderaan saya tersebut telah dicuri orang yang xberperikemanusiaan....sadis...sadis...sadis...

2 ulasan:

Zuwairi AIMAN berkata...

Salam kunjungan.. blog yg amat cantik.. senang2 singgah la ke blog saya ;)

BeloG MTT berkata...

terima kasih join ! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...