Isnin, 30 Mei 2011

Special Giveaway......


anjuran:

dUE dATE: 31.05.2011

ape istimewanya ibu saya:
pertama skali,saya nak mention,nama ibu saya adalah : "HADIJAH BINTI MOHAMAD".
istimewanya ibu saya:
1) seorang ibu yang baik dan penyayang
2) mampu melahirkan kami serta membesarkan kami 3 beradik.
3) mampu mendidik saya,memberi ilmu agama kepada saya setelah hubungan suami isteri antara ibu n ayah terhenti di tengah jalan akibat dari masalah-masalah yang tidak dapat dielakkan.
4) mampu membiayai saya hingga ke peringkat diploma walaupun ibu mencari rezeki sendirian.
dan banyak lagi istimewanya ibu saya di mata saya...


1 ulasan:

nizacraft berkata...

It's nor easy being a mother.... But your mother is a wonderful woman....she can be both , mother & father.... Love me as much as you can... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...