Khamis, 12 Mei 2011

TASKA VS PENGASUH


ASSALAMUALIKUM...
 Melihat pada tajuk di atas...korang mesti dah tahu kan ape entry yang akan ditaip sekejap lagi...
saya tahu,pasti setiap orang akan berkahwin dengan pilihan masing-masing dan setelah tematrinya ikatan perkahwinan tersebut ,pastinya langkah seterusnya adalah perancangan untuk mempunyai cahaya mata pula.

Setelah perancangan di susun dengan rapi...dan ape yang telah dirancangan itu dimakbulkan oleh-NYA...perancangan seterusnya adalah di mana  nak kita tempatkan anak kita selepas ini... taska @ pengasuh?bergitu jugalah dengan saya... 

Ape yang saya alami sekarang adalah saya xtahu mana yang patut saya pilih.adakah mailto:taska@hantar saja rumah pengasuh?saya merupakan ibu kepada 2 orang anak yang mana,yang sulong berumur 4 tahun (lelaki) dan yang adik berumur 10 bulan (perempuan) yang tinggal di putrajaya dan bekerja office hour.

Apa pendapat korang ye...mana yang lebih baik....taska / rumah pengasuh?



1 ulasan:

fyda_ibrahim berkata...

fyda pun tfikir benda yg sma bile dh ade adam.. tp bile fikir dlm2 & minta opinion ramai org, fyda hntr rumah pengasuh.. sbb adam masih kecil & perlukan lbh perhatian.. kalau kt taska diorg jga ramai2 & kurg perhatian.. tp kalau dh 3-4 thn tu, better ke taska sbb dia akan dpt kenal lbh ramai org utk bgaul & belajar sst yg baru.. it's just my opinion.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...