Khamis, 22 September 2011

“Perpisahan Tak Buat Saya Tertekan” – Marsha Milan Londoh

sesi sidang media bersama Marsha Milan Londoh berlangsung di Alibi Music, Bangunan KLK, Mutiara Damansara. Sidang media ini dibuat bagi menjelaskan kepada peminat berkenaan insiden dimasukkan ke hospital sekitar 2 minggu lepas. Ikuti temubual bersama Marsha selepas ini.




“Malam sebelum insiden tersebut berlaku, saya memang rasa tidak sihat dan sedikit lemah. Memang rasa lain macam sangat. Selepas saya ambil ubat antibiotik dan ubat tekanan darah rendah, saya terus masuk tidur,” kata Marsha memulakan sesi soal jawab bersama media.


“Keesokan harinya, saya ambil ubat lagi sebelum keluar makan tengah hari. Kondisi saya ketika itu pun masih lemah lagi. Malangnya, kereta yang dipandu saya terlanggar pembahagi jalan. Apabila saya balik rumah, semasa menuruni tangga, saya terjatuh dan pengsan. Rumah saya berada di tingkat bawah, jadi saya memang kena turun tangga,” jelas Marsha menceritakan penyebab insiden berkenaan.



Pada masa yang sama, Marsha menafikan dakwaan berkenaan pengambilan pil sebanyak 30 biji.



“Saya tak tahu daripada mana datangnya cerita berkenaan. Jika benar saya telan 30 pil, rasanya saya memang tiada di sini lagi. Sebetulnya, saya tak buat perkara itu.”







Adakah tekanan darah rendah disebabkan masalah peribadi?



“Kalau nak kaitkan insiden ini dengan masalah peribadi, rasanya memang tiada kena mengena. Sebelum ini, saya sudah banyak kali lalui perkara ini, jadi memang tiada apa-apa pun,” jelas Marsha yang baru putus cinta.



“Sebagai pengetahuan, saya memang alami penyakit sinobronchitis sejak lewat tahun 2009. Apabila penyakit ini menyerang, vokal suara saya turut terganggu. Antara organ yang turut terjejas ialah salur pernafasan. Jadi, ia turut menjadi penyebab kepada tekanan darah rendah.”





Adakah Marsha selalu bergaduh dengan bekas teman lelaki?



“Gaduh itu perkara biasa, tapi ia memang tiada kaitan dengan insiden itu. Sewaktu perkara ini terjadi, saya sudah 2 minggu putus cinta. Lagipun, hubungan kami memang tak pernah serius. Jadi memang saya tak terjejas dengan cerita peribadi itu.”



Adakah bekas kekasih melawat Marsha di hospital?



Ada.



Setakat ini, Marsha berada di bawah pemerhatian?



“Ya, saya masih berada di bawah pemerhatian dan akan berjumpa dengan doktor beberapa kali.”



Kenapa baru Marsha jelaskan kepada media, hari ini?



“Soal kerja dan bermacam-macam lagi isu berbangkit dikhuatiri akan menyebabkan saya tertekan. Jadi, pihak perubatan menasihatkan saya supaya tidak berada dalam situasi berkenaan. Saya akan kerja semula mulai minggu ini dan akan melancarkan lagu soundtrack untuk filem Mantra berjudul, Tak Perlu Selamanya.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...