HALAMAN

Rabu, 14 September 2011

RUMAH TERBUKA BELIA DAN SUKAN

ASSALAMUALAIKUM SEMUA...

lama dah blog liza tak berentry....sunyi je kan blog nie...tapip,kali nie ada sesuatu yang nak za coretkan...memandangkan sekarang kita masih berada di bulan syawal...pasti,kita tidak lepas menerima undangan untuk menghadiri rumah terbuka agensi-agensi kerajaan mahupun swasta...

semalam,bertarikh 13.09.2011...kami,dari jabatan akauntan negara Malaysia,menerima undangan (melalui sms) untuk menghadiri rumah terbuka KBS di Stadium Putra Bukit Jalil..memang best...makanan dia pun walllah...

masuk je dalam dewan tu...dengar suara pengacara...macam kenal je..nak tahu x sape pengacara dia...
FARA FAUZANA,FAIZAL ISMAIL,SERINA RIDZUAN dll....tempat makan pertama yang kami tuju adalah,stall sate...wallaweh...ramai gler orang...

artis yang ada seperti awie,azlan typewritter,haziq af dll...(yang nie yang sempat dilihat)..pelbagai acara lain yang disediakan...jam 2.00 petang,berangkat balik ke office...

tataplahh gambar kami ye...jangan lupa tinggalkan komen skali








Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...