HALAMAN

Rabu, 2 Februari 2011

“Contest Teka Senyuman”


Salam sejahtera
jom join GA nie
anjuran]

ape yang uolls cuma perlu buat adalah..meneka senyuman artis di bawah ini:

 ARTIS WANITA

1.ELYNNA
2. AMY MASTURA
3. ERRA FAZIRA

ARTIS LELAKI

1. ANUAR ZAIN
2. AKIM AF
3.AIZAT

SAYA TAG

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN
1. Wajib follow blog mikaparadise.blogspot.com..ehh takde la..gurau je..terpulang pada korang. Samada nak follow atau tak. Tapi kalau follow lagi bagus tau..
2. Buat satu entry ringkas bertajuk “Contest Teka Senyuman”…tapi jangan lupa jawapan korang berdasarkan klu-klu yang diberikan (kat bawah). Jawablah berdasarkan lirik lagu artis tersebut.
3. Jangan lupa linkkan entry korang kat ruangan “Org TersenyumMani”s tu ye..
4. Letak banner kat entry dan sidebar korang..WAJIB..
5. Tag la rakan2 korang seberapa yang boleh..paling kurang 3 orang..MESTI..




KLU

ARTIS WANITA
1.rindu tersimpan dalam sanubari, hanya menanti kesempatan untuk kuluah padamu,pabila kau bersedia..
2. datanglah ke dalam hidupku, bawakanlah cahaya cintaku, datanglah ke dalam hidupku, kini dirimu aku rindu..
3. inginku sendiri meniti hari, kalau sunyi yang melanda sepi, alam bisu bagaikan mengerti berakhirnya sebuah memori…

ARTIS LELAKI
1.Lelaki ini yang selalu mencintamu, selalu, tanpa ragu, lelaki ini yang selalu memuja hanya dirimu, yang bertakhta dalam sanubariku…
2. Aku bosan dengan cintamu, aku rasa buang masa, kau selalu mendustakan cintaku, aku fikir kau tak searus, lebih baik ku beralih, biarkan diriku terus bersendiri…
3. Cerita tentang masa lalu, cerita tentang kau dan aku, kini tinggal hanya kenangan, kau abadi di dalam hatiku..

1 ulasan:

Tasha berkata...

senang je knal ek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...