Jumaat, 21 Januari 2011

AKTIVITI DI HARI CUTI

dimulakan dengan BISMILLAHIROHMANNIROHIM..
ASSALAMUALAIKUM...
hahaha...xpernah berblogging..nie ha nak start.xpasti ok ker x..hope ader yang dapat beri komen yang dapat memperbaiki cara penulisanku..
memandangkan tanggal 20.01.2011 ( TAHIPUSAM)adalah cuti umum bagi negeri-negeri Kuala Lumpur,Putrajaya,Johor,Negeri Sembilan,Perak,Penang & Selangor sahaja...jd, negeri yang aku bekerja kini adalah yang bertanda hijau.jd...aku tergolong dalam yang bercuti juga..hahahaha
PAGI
sebenarnya,xder aper pun aktiviti aku pada masa cti nie...sarapan pg pun buat sekodok bawang ngan air nescafe panas jer.hubby pun xder,so duduk umah melayan anak-anak jer ler sambil kemas aper yang patut dan cuci ape yang patut.nasib ada nenek aku..boleh jga tengok-tgkkan anak aku semasa aku berkemas dan mencuci...mekasih nek...sayang nenek...muah..muah...muah...
TENGAH HARI
ha, time macam nie kena lah ke dapur untuk masak makanan tgh hari..td,belek belek majalah wanita,terpandang kat bahagian menu masakan...adr ler plak terpandang yang berkenan...jd,hasilnya macam kat pic di bawah...

ayam

tumis bayam

sirap bandung

ha,e2 ler menu tengah hari kami

PETANG
Disebabkan, xder mende nak buat...dan aku plak macam boring duk terperuk kat umah,aku pun merancang nak bawa anak ke taman.ty nenek,nenek pun setuju.ty anakku yang sulong (MUHAMAD ARIF HANAFI) lg ler dia suka...biasanya hr cuti aku bwa dia mandi kolam...tp hr nie malas lak nak memandu jauh.jd bwa jer ler kat taman yang berdekatan dengan rumah...ini ler pic yang  aku dapat rakamkan

aisyah bersama strollernya

arif,tenung mana 2?ibu kat cni ler

nak berlari ler 2


nenek ku(jamayah) bersama cucu ( siti nur aisyah)

gaya arif bergambar

tgk cini..tgk cni

tgk jer ler gambar aisyah dok isap baju dia..




amboi,kaki dah sampai naik ke atas dah 2

MALAM
balik dr taman, dekat maghrib juga lah..sampai di umah, aku kena pastikan anakku mandi sbb dah main kat taman.confirm lah kotor...dlam pada 2,aku kukus pau kacang segera yang aku beli pagi td...yer ler,dah penat main,tentu anakku 2 lapar...jd,e2 ler menu malam kami...pic lak xsempat nak capture sbb terus ngap ke mulut...heheheehh...gelojohkan...

rasanya,e2 jer cerita untuk 20.01.2011 nie...kita jumpa lagi kalau ader isu lain..

bye,wassalam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...