Isnin, 10 Januari 2011

LYNN'S BURSDAY GIVEAWAY

dianjurkan oleh:
azleen
saya tag 3 rakan saya:

SYARAT PENYERTAAN:
-Jadi follower saya bagi yang tak jadi lagi

(sebab nak menambahkan persahabatan)

-Buat 1 entry yang bertajuk LYNN'S BURSDAY GIVEAWAY

-Letakkan blog saya di list blog anda

-Tag TIGA kawan anda dan bagi info kat dia suh join(klu dia taknak tak per)

-Pastekan gambar atas nie kat tempat post n kat sidebar anda dan linkkan skali tau.

-Buat satu entri pasal giveaway ni dan tinggalkan komen di entry ini yang mengandungi nama dan link entry anda untuk saya kenalpasti nanti.

Tarikh luput jatuh pada 20hb. Januari 2011 iaitu pada hari Khamis tau.

3 ulasan:

azleen berkata...

Terima kasih sudi join 1st GA saya...Check link disidebar!!!Bagitau kalau dah yer..GOOD LUCK!!!

norliza berkata...

za dah masukkan link za...ader x?

azleen berkata...

Tahniah!! anda pemenang tempat ketiga!!! sila ikuti syarat seterusnya ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...