Jumaat, 21 Januari 2011

What’s Your Colour Contest

salam sejahtera...jom blogger-blogger semua,join Contest nie..senang jer soalan yang perlu uolls jawap..ha,ia aderlah berkenaan dengan warna pilihan uolls...pastinya setiap orang ader warna pilihan kan?
sebenarnya,saya nie macam-macam colour minat, tgk pada designnya lah..masa remaja dulu, saya suka sangat warna OREN dan HITAM. boleh dikatakan kalau g mana2 pasaraya, mesti warna oren yang nampak dulu...hehehehehe,sampai, kawan saya dok kata saya nie macam bas sekolah...yer ler,warna bas sek. kan oren hitam.nak menyirap pun ader...tp, tahan jer...samapai dah terfikir nti masa nak khwin nak pilih warna oren..hahahaha
TAPI
sekarang,warna pilihan saya ader ler PURPLE...xcya, tgk pic nie

ha,nie pic masa khwin 16.06.2006

saya tag 3 rakan blogger saya

2 ulasan:

✿ milly molly ✿ berkata...

tq for joining :)

hasrul hassan berkata...

Salam .. terima kasih kerana sudi tag saya. Saya tak dapat nak join. Kuota untuk GA dan Contest penuh dah .. tak leh nak masuk.

Apapun terima kasih ehh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...