Isnin, 17 Januari 2011

masalah.....masalah....masalah.....

assalamualaikum dan salam pagi kepada semua blogger-blogger...actually, pg nie saya nak minta pendapatat uolls semua xkira lelaki atau perempuan.
hal nie mmg mengusutkan kepala otak aku yang sememangnya dah kusut dek memikirkan hal-hal yang membuatkan aku pening kepala.
kesnya bergini...
1) aper pendapat kosong  semua ( yang sudah berkahwin ) apabila pasangan anda mempunyai laman sosial peribadi yang mana di pihak isteri tdk mengetahui hal ini?
2) ape perasaan uolls kalau pihak suami lebih bercerita masalah dengan orang luar mengenai dirinya berbanding berkongsi cerita dengan isteri sendiri?
3) dan, ape pandangan uolls kalau suami dah mula meninggikan suara pada anak2
lastly......
aper yang pattut pihak isteri lakukan dalam hal sedemikian
takat nie, si isteri tidak dapat berfikir dgn sewarasnya.
bila dim inta penjelasan, si suami mengatakan masih menyayangi si isteri dan anak2 tp dalam 1 msa melanggani laman sosial yang ada....
please bg pendapat& pandangan anda di sini....
kita berkongsi2 kongsi cerita ...mana tau ader yang pernah mengalami cerita yang sama...
yang baik kita boleh jdkan panduan, yang tak baik kita bleh jdkan sempadan....

1 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni tade pengalaman.. tapi rasanya tak leh biarkan si suami 'galak' bercerita tentang isu rumahtangga dengan orang lain. sepatutnya bincang dengan ahli keluarga je... rasa macam ada yang tak sepatutnya di situ... hmm.. tapi mungkin pendapat dni tak bernas sebab dni lom kawen ;p tak de pengalaman. heee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...