HALAMAN

Jumaat, 4 Mac 2011

GAMBAR : NAZIM OTHMAN


assalamualaikum semua...
hari nie,saya nak bercerita mengenai NAZIM OTHMAN.......
tuan empunya nama adalah di atas...
mungkin ada yang kenal dan ada yang masih xmengenalinya lagi...

NAZIM OTHMAN kini baru berusia 26 tahun ( pangkat adik bg saya)....(nampak nor saya nie tua dah...heheehhehehhe) dan telah banyak berlakon drama.tp,mugkin kita semua pun pelik,kenapa dah berlakon banyak drama,tetapi NAZIM OTHMAN nie macam kurang dikenali ramai....ape sebbnya?ape puncanya....?kita pun xpasti...adakah kerana lakonan nya kurang menjadi/kurang mantap?

kalau saya kata dia ada berlakon dalam drama AWAN DANIA,anda tau x beliau berlakon sebagai apa?ha...betul,beliau adalah salah seorang kawan yang rapat dengan DANIA....dan menaruh harapan untuk memiliki DANIA...tetapi Dania hanya menggangapnya sebagai kawan sahaja...

lagi satu drama yang masih berlangsung kini adalah drama yang bertajuk "BERGITUKAH CINTA"  yang bersiaran jam 7.00 malam - 8.00 malam di TV3 bersiaran dari isnin-khamis...jalan cerita yang menarik dan sentiasa buat saya ingin mengikuti setiap episod.
kepada yang masih xberpeluang untuk menonton...tontonlah sekarang
...............................
.............................
..........................
................

nie antara koleksi gambar NAZIM OTHMAN




memang handsome kan?pendapat korang?

3 ulasan:

misz sheyla berkata...

huwaaa...ini mang ensem

pieyaris berkata...

xpasan sangat dia dalam industri ni...tapi muka ensem la..kalo xsalah dia belakon dalam drama asmara yang jd jahat tuh kan??

Tanpa Nama berkata...

dya mmg ensem.....mnt sgt..klu dpt jmpa dya mst hapy sgt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...