Jumaat, 18 Mac 2011

TEMUDUGA SPA

TEMUDUGA SPA ( PENOLONG PEGAWAI LATIHAN E27


permulaan bicara...............
Assalamualaikum...dan salam sejahtera
pada  15.03.2011....aku terima message dari  62003
msg 2 mengatakan:

"RM0.00 STAT k/p,sijil lahir,resume bergambar,SPM,DIPLOMA SKROL berserta Transkrip,perjanjian biasiswa JPA(bagi yang berkaitan).

dan

RM0.00 Dimaklumkan bhw anda di panggil utk t/duga jawatan PEN PEGAWAI LATIHAN GRED E27(PENGURUSAN HOTEL & PENYEDIAAN MKNAN/PENGURUSAN PERKHIDMATAN MAKANAN).
pada 31.03.2011 di bangunan spa putrajaya

dan

RM0.00 i www.spa.gov.my. Rujuk Senaraipenjadualan T/duga dan klik link jawatan tersebut.


begitulah  msg yang ku terima...
sekarang,teknologi dah makin canggih,sebelum nie kalu ada t/duga spa, kita mesti akan terima surat dari spa,tp la nie,terima sms jer pas 2 boleh cetak surat dari web spa .

persoalannya kini,
saya nak nak minta lah pandangan / tips dari korang semua untuk persediaan sebelum menghadiri t/duga 2...mana tau ada antara uolls semua ada yang pernah g t/duga untuk jawatan yang sama....mana tau ada soalan2 yang boleh dikongsi bersama dengan saya....
nie baru first time saya interview untuk jawatan nie..mana tau ada rezeki saya untuk sandang jawatan ne..../ mmg ada antara uloss yang mmg bertugas dalam jawatan nie...boleh ler kiranya membantu saya

saya pun xbuat ape2 persediaaan lagi...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...