Isnin, 14 Mac 2011

gIVEaway SpeCIAl DaRI aR-rIfKE.com:KHAs BUaT ANdA yA,aNDa YaNg mEMbAca ENtri INi

ha,nie GA anjurAN aRRIFke plak...
entri yang korang perlu buat adalah bebas tetapi mesti ada kena mengena mengenai

a)pengalaman anda bercuti di Malaysia
         -mengenai pengalaman bercuti,xbanyak sangat sebenarnya yang saya boleh kongsi.tp,percutian yang saya ingat n rasa seronok sangat adalah percutian di pangkor perak.kerana apa saya kata percutian nie soronk adalah kerana,inilah first time saya menjejakkan kaki saya di pangkor,perak selama umur saya 27 tahun.percutian ini juga disertai oleh suami tercinta,anak sulong serta anak dalam kandungan yang pada masa itu kandungan saya 5 bulan.
-pengalaman naik feri yang saya ingat kerana itu adalah pertama kali saya naik feri.

b)tempat percutian yang pernah pergi
  • pulau pangkor,perak
  • chalet,kota tinggi,johor

c)percutian paling mewah aried:rm40,000.00 3 hari 2 malam
-xder kaitan pun dengan percutian  aried.
xboleh dibayang kan kalau saya ditaja percutian semewah itu...dan takat nie xpernah lagi merasai percutian mewah sebegitu


sape lagi yang nak join,masih ada masa lagi
due date
24.03.2011



1 ulasan:

Unknown berkata...

saya belum join lagi.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...